Fritida mi.....

Fritida mi -
en blogg om litt av hvert; ferie, fritid, fotografering og det som ellers faller meg inn




fredag 13. juli 2012

En titt inn i Villa Rosas forgård

Jeg lar meg fascinere av detaljer, dem er det mange av i Abra Havn. Her henger årer på veggen og tønnene står oppstilt 
utenfor porten til Villa Rosa:


Jeg tar en titt inn hovedporten: 


Og våger meg innenfor: 


Antar dette har vært en dør en gang, men er langt i fra sikker. 
Det henger både kjettinger og jernringer på den . . . så her kan fantasien få fritt spillerom . . . Kanskje Selveste Sabeltann  har erobret den på en tokt i Asia?


Denne får også tankene mine til å fly i retning Asia. 
Preget av tidens tann . . .


Og hvem sin plass dette er behøver vel ingen å lure på ?
Men han var ikke der da jeg var innom . . . 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar